Customer Success Management
Die 10 besten Produkte von Oktober 2025
Letzte Aktualisierung:
17. Oktober 2025
Springer Gabler
Erfolgreiches Customer-Success-Management: Definition – Erfolgsfaktoren – Organisation (essentials)
Kostenloser Versand
99
MAXIMALE QUALITÄT
AUF AMAZON ANSEHEN
Amazon.de
#1 GEWINNER
Chad Horenfeldt
The Strategic Customer Success Manager: A Blueprint for Elevating Your Impact and Advancing Your Career
Kostenloser Versand
96
BESTE QUALITÄT
AUF AMAZON ANSEHEN
Amazon.de
#2
Independently published
Inside Customer Success: What Works, What Fails, and What’s Next
Kostenloser Versand
96
BESTE QUALITÄT
AUF AMAZON ANSEHEN
Amazon.de
#3
Wiley
Customer Success: How Innovative Companies Are Reducing Churn and Growing Recurring Revenue
18% Rabatt
Kostenloser Versand
90
HOHE QUALITÄT
AUF AMAZON ANSEHEN
Amazon.de
#4
▼ Mehr anzeigen
▲ Weniger anzeigen
Wiley
26,99 € AUF AMAZON
Springer Gabler
Customer Success Management – Kundenerfolg als Geschäftsstrategie: Wie Business-Kunden ihre Ziele erreichen können
Kostenloser Versand
87
SICHERE QUALITÄT
AUF AMAZON ANSEHEN
Amazon.de
#5
Wiley
The Customer Success Professional's Handbook: How to Thrive in One of the World's Fastest Growing Careers--While Driving Growth For Your Company
20% Rabatt
80
GUTE QUALITÄT
AUF AMAZON ANSEHEN
Amazon.de
#6
Lioncrest Publishing
The Seven Pillars of Customer Success: A Proven Framework to Drive Impactful Client Outcomes for Your Company
Kostenloser Versand
79
GUTE QUALITÄT
AUF AMAZON ANSEHEN
Amazon.de
#7
CreateSpace Independent Publishing Platform
The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers (Sales Blueprints, Band 6)
Kostenloser Versand
77
GUTE QUALITÄT
AUF AMAZON ANSEHEN
Amazon.de
#8
Guy Nirpaz
Farm Don't Hunt: The Definitive Guide to Customer Success
Kostenloser Versand
70
GUTE QUALITÄT
AUF AMAZON ANSEHEN
Amazon.de
#9
Customer Success Mindset: Building Customer-Centricity into the DNA of your Growth Strategy
Kostenloser Versand
70
GUTE QUALITÄT
AUF AMAZON ANSEHEN
Amazon.de
#10
customer success management deutsch
customer success
customer journey management
customer experience management
customer relationship management
customer success book