The Customer
Die 10 besten Produkte von Oktober 2025
Letzte Aktualisierung:
14. Oktober 2025
Penguin
The Challenger Customer: Selling to the Hidden Influencer Who Can Multiply Your Results (English Edition)
99
MAXIMALE QUALITÄT
AUF AMAZON ANSEHEN
Amazon.de
#1 GEWINNER
Wiley
Endless Customers: A Proven System to Build Trust, Drive Sales, and Become the Market Leader
Kostenloser Versand
96
BESTE QUALITÄT
AUF AMAZON ANSEHEN
Amazon.de
#2
Wharton School Press
The Customer Centricity Playbook: Implement a Winning Strategy Driven by Customer Lifetime Value (English Edition)
94
TOP QUALITÄT
AUF AMAZON ANSEHEN
Amazon.de
#3
Chad Horenfeldt
The Strategic Customer Success Manager: A Blueprint for Elevating Your Impact and Advancing Your Career
Kostenloser Versand
89
HOHE QUALITÄT
AUF AMAZON ANSEHEN
Amazon.de
#4
Portfolio
The Challenger Sale: How To Take Control of the Customer Conversation
35% Rabatt
Kostenloser Versand
82
SICHERE QUALITÄT
AUF AMAZON ANSEHEN
Amazon.de
#5
Lioncrest Publishing
The Seven Pillars of Customer Success: A Proven Framework to Drive Impactful Client Outcomes for Your Company
Kostenloser Versand
82
SICHERE QUALITÄT
AUF AMAZON ANSEHEN
Amazon.de
#6
The Customer Success Talent Playbook: How to Hire, Grow, and Thrive in Customer Success (English Edition)
81
GUTE QUALITÄT
AUF AMAZON ANSEHEN
Amazon.de
#7
Wiley
The Customer Success Professional's Handbook: How to Thrive in One of the World's Fastest Growing Careers--While Driving Growth For Your Company (English Edition)
75
GUTE QUALITÄT
AUF AMAZON ANSEHEN
Amazon.de
#8
Wiley
Customer Success: How Innovative Companies Are Reducing Churn and Growing Recurring Revenue
18% Rabatt
Kostenloser Versand
71
GUTE QUALITÄT
AUF AMAZON ANSEHEN
Amazon.de
#9
▼ Mehr anzeigen
▲ Weniger anzeigen
Wiley
26,97 € AUF AMAZON
Oxford University Press, USA
The Custom of the Country (Oxford World’s Classics)
Kostenloser Versand
70
GUTE QUALITÄT
AUF AMAZON ANSEHEN
Amazon.de
#10
▼ Mehr anzeigen
▲ Weniger anzeigen
Oxford University Press USA
6,00 € AUF AMAZON
the challenger customer
the automatic customer
customer
voice of the customer